رئيس التحرير: عادل صبري 01:26 صباحاً | الأحد 23 سبتمبر 2018 م | 12 محرم 1440 هـ | الـقـاهـره 34° صافية صافية

هيثم عرابي يكشف حقيقة عودة إيفونا للأهلي

هيثم عرابي يكشف حقيقة عودة إيفونا للأهلي

أحمد أشرف 21 أبريل 2017 16:40

كشف هيثم عرابي، مدير التعاقدات السابق بالنادي الأهلي، والمُقرب من الجابوني ماليك إيفونا، مهاجم الفريق السابق وتيانجن الصيني الحالي، حقيقة عودة اللاعب لصفوف الفريق، خلال الفترة المقبلة.

 

وكان إيفونا قد نشر صورة له عبر حسابه الشخصي على "إنستجرام"، معلقًا عليها "العودة"، وهو ما أثار الكثير من التكهنات حول عودته للقلعة الحمراء.

 

وأكد عرابي عبر حسابه الشخصي على "فيس بوك"، أن اللاعب يقصد بـ"العودة"، عودته لملاعب مرة أخرى بعد الإصابة التي أبعدته عن الفريق الصيني لفترة طويلة.

 

ونشر عرابي: "الله يسامحك يا ايفونا صحيتني من أحلى نومة، يا شباب فريق الأهلي ماشي باستقرار الحمد لله وكوليبالي وأجايي ماشيين كويس الحمد لله ولازم نساعد الناس عشان الاستقرار دا يستمر اكتر ونمنع اي خبر او اي شيء يعمل بلبلة للفريق ، الناس كلمتني عشان الصورة اللي نزلها وكلمت ماليك ووكيله عرفت ان الي وصل للناس من الصورة مش هو الصح، السبب وهو انه راجع من الإصابة قريب في وقت اسرع مما كانوا متخيلين بعد أسبوعين او ٣ وكان متوقع وقت اكتر وفي نفس الوقت عاوز يزور مصر قريب لإن النادي ومصر وحشوه وده كان قصده من الصورة، وعموماً انا طلبت منه انه يوضح بعد كدة أي بوست يكتبوا عشان محدش يفهم غلط واستقرار الفريق وهو تفهم دا وعشان انا كالعادة اللي بشيل الليلة...".

  • تعليقات فيسبوك
  • اعلان