رئيس التحرير: عادل صبري 03:18 صباحاً | الجمعة 14 ديسمبر 2018 م | 05 ربيع الثاني 1440 هـ | الـقـاهـره 22° غائم جزئياً غائم جزئياً

فيديو.. متصل لـ مفسِّرة أحلام: مش بستغطى كويس.. وتامر يضحك 3 أيام

فيديو.. متصل لـ مفسِّرة أحلام: مش بستغطى كويس.. وتامر يضحك 3 أيام

توك شو

الإعلامي تامر أمين

فيديو.. متصل لـ مفسِّرة أحلام: مش بستغطى كويس.. وتامر يضحك 3 أيام

أحمد علاء 23 نوفمبر 2014 19:30

كشف الإعلامي تامر أمين، عن تفاصيل مكالمة متصل، لمحطة تليفزيونية، لم يذكر اسمها، ووصفها بـ "قناة تحت بير السلم"، استضافت مفسِّرة أحلام.


 

وقال أمين، خلال برنامجه "من الآخر" على فضائية "روتانا مصرية"، إن المتصل روى للضيفة حلمه، بأنه دخل المطبخ، وساعدها في عملها، وتحطمت النافذة، قبل أن يستيفظ من النوم على صلاة الفجر.


 

وردَّت الضيفة: “دي رؤية لأن اللي يصحى على أدان الفجر لازم تكون رؤية، والتفسير إن إنت فيه شوية مشاكل بينك وبين مراتك وإنت مزعلها ياريت تفاتحها في الموضوعات دي لأنها ممكن تكون زعلانة ومش بتقول، وإنت أكيد مقصر في الدين إما مش بتصلي أو مش بتصوم".


 

غير أن المتصل قال: “أنا مش متجوز، ومراتي دي في الحلم، وكمان أنا مسيحي يعني أنا عندي عبادات مختلفة، وكمان أنا عندي التفسير الحقيقي للحلم أنا إمبارح اتعشيت بيض بالبسطرمة ومش استغطيت".


 

وعلق أمين على الواقعة التي رواها: “أنا فضلت أضحك ثلاثة أيام بعد المكالمة دي، والضيفة دي وشها قلب ألوان قوس قزح، وقالت إنت كان لازم تقولي من الأول إنك مش متجوز على أساس إنها لازم تعيش معاه يومين قبل الحلم".

 

شاهد الفيديو..

 

اقرأ أيضًا:

فيديو.. تامر أمين: "هناقش القضايا الوحشة وأنا عامل كده"

  • تعليقات فيسبوك
  • اعلان